En la red

Instagram

Ses avarques velles



Són ses més velles; ses millors.
M’acompanyen a sa platja i es banyen amb jo
Pugen per ses roques i resisteixen sa marina punxant.
Han botat en ses festes tot lliscant en s’arena de sa plaça.
M’han servit en aixecar-me i també per anar a sopar.
Fins i tot les he pintat
i ara pengen olioses en alguna paret anònima.
Són ses més velles, però són singulars.
Ara esperen que torni s’estiu. M’esperen.

El diumenge que ve dia 23 es publicarà en el suplement "Cultularia" del Diari Menorca una foto meva com estant fent altres companys del col·lectiu Fotobloggers Menorca cada diumenge. En principi pensava posar aquesta foto amb el text que llegiu però al final la vaig descartar ja que no tenia bona qualitat de imatge.

He pensat que tampoc calia llençar-la a la paperera...

3 comentarios:

Fran González dijo...

A la papelera no!! que delito..!!! jajaja... Me gusta mucho, el efecto que le has dado...

Catx dijo...

Gracies per publicarla aquí, ben fet!! i felicitats per la publicada en Es Diari!!

Al dijo...

¡Igualitas que las mias!