En la red

Instagram

Enfocant, desenfocant...

L'altra dia al Turó Parc de Barcelona vaig estar fent fotos i jugant amb el macro i altres possibilitats de la Canon G9. Vaig trobar un arbust que crec que és japonés. Jo tenia un com aquest a una casa de la familia que freqüentavem i cada cap de setmana em duia una branca a casa. És preciós i com veieu molt fotogènic. Al blog d'aminus vaig penjar un parell de fotos, una d'elles dedicada a Kumi, una japonesa encantadora. Aqui deixo una mostra d'aquests experiments.

3 comentarios:

Fernando Santos (Chana) dijo...

Olá Amiga, muito bom enquadramento, bom macro...Linda flor.
Um abraço

Catx dijo...

Wolas Gloria!! te ha quedado muy bien el enfoque, me gusta mucho la nitidez d los petalos y de las ramas inferiores.

Aupa la G9!!! ;)

montse dijo...

Doncs, et surten molt bé aquests experiments!!
Domines molt.
T'ha quedat molt maca la imatge.
Una abraçada.