En la red

Instagram

Enric i Lumi o el color de la tendresa








Una de las cosas que más me fascina en los bebés són sus piececitos. Estos son mi sobrina preferida mayor Lumi y su pequeño Enric de 2 meses. Ayer les fui a ver y claro, no se escaparon de la sesión de fotos. Estaban un poco cansados pero hoy al verlas les han encantado. Nunca había hecho esto y mis retoques con picasa han sido suavizando con halo o desenfocando los bordes -ahora es cuando se les descama la piel, se hacen arañazos y tiene pelusilla en las orejas-. Me falló el foco en algunas, no paraba de moverse el puñetero!.

Dedico este post a mis ami-bloggers menorquines que están esperando una criatura, para se les vaya cayendo la baba, especialmente a Catx que será el primero (creo) :D

8 comentarios:

Conso Triay Coll dijo...

Quanta tendresa!!!
Salutacions

Carol López dijo...

Quines imatges mes tendres, son una pasada, enhorabona per lap art que te toca, jeje, besitos i fins molt prest !!! :D

Catx dijo...

Paixa Gloria!!! Gracies per dedicarnos ses fotos, a la meva dona i a mi ens han agradat molt!! jejeje Sobre tot la que es peque està riguent!! es genial jejeje.

Nosaltres l'esperem per mitjans juliol. Encara no sabem q es... pero d'aqui poc esperam q es deixi veure... ;)

Vagi be i felicitats per sa family!!

Miguel Angel López dijo...

Aunque salgan desenfocadas es imposible que te salgan malas fotos con modelos como este. La verdad es que te aparece una sonrisa al ver las fotos. Felicidades

Anónimo dijo...

Molt tendre! felicitats!

ESTURONET dijo...

Men estic adonant que ets una dona alegra i amb força.Bé suposo que no te digo res que no sapigues, estas en tot, te agrade expresar·te, está amb sa gent, experimentá , viure es moment.Gracies per es setiment que expresas amb aquestas fotos, i ses altres tens exposades.Fins ara Gloria.

Joan Sans.

Anónimo dijo...

Super tendres, Glòria,
Els nadons són una passada....nosaltres tenint ja l'antecedent de tenir una petita, n'Abril, ara ja saps que t'espera i la veritat és que ens fa molta il·lusió!
si tot va bé, per les festes de Gràcia serà amb nosaltres. Gràcies pel reportatge!
Besades

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES dijo...

Jejejeje...es veu feliç...

salut
joan