En la red

Instagram

Buscant ninetes

7 comentarios:

Anónimo dijo...

M'agrada molt, jo sóc solament una humil ignorant sobre qüestions tècniques respecte la fotografia però suposo que deu ser la perspectiva que has agafat, el blanc i negre, el tema escollit... no sé.

Anónimo dijo...

Jeje, aquet tiu em sona.
M´agrada molt la composició de l´ímatge, la diagonal pujant d´esquerra a dreta i acaba on hi ha el protagonista.

jan desplá dijo...

esta la has bordado... me gusta mucho la composición y la profundidad

Angel Gomila dijo...

wow Gloria, m'agrada molt aquesta, i la sombra te color? o soc jo?

Salutacions!

Anónimo dijo...

Té color, el picasa jeje. Gràcies... feia temps que la havia fet i ni me'n recordava. Són aquells experiments que fas i queden amagats por ahí... i avui la he trobat i he pensat, mira, no està malament... en tinc unes quantes d'aquest dia, ja aniré posant-hi perquè opineu quina es millor o pitjor.

Fran González dijo...

Gloria, estás hecha una artista!!! además he visto el video del youtube... que apañada eres!!! a ver si en el próximo que se haga, hay más gente, incluido yo!! jajaj!!
saludos!

she walks in pity dijo...

maca foto..... m'agrada el detall de color¡
felicitats¡