En la red

Instagram

Familia

7 comentarios:

Paco Penas dijo...

the Family...¡que casualidad! estaba yo preparando un post con fotos de la tarde del domingo en familia pero a mi compañera no le gustó la idea....espero convencerla.
Salud y buenas fotos... desde el sur de los mares.

Anónimo dijo...

Pasé por aquí, vi tus fotos y me gustaron. Volveré de visita. :)

Angel Gomila dijo...

ha quedado muy bien esta foto, en orden incluso, muy fresca y familiar, me gusta Gloria.

Saludos

Mel.la dijo...

la familia Trap, falta l'àvia.

mgo dijo...

hola glòria, una imatge entranyable, però, només per posar un però, no has pensat en tallar-la una mica per la dreta? com que li sobri un poc, si de cas li faltaria aire a l'esquerra, no? (només un suggeriment).

Anónimo dijo...

Gracies Manel per la teva proposta. A mi precissament hem va agradar la imatge d'aquesta familia passant per davant meu en fila índia i cadascú a la seva bola i quan ja casi no els podia captar a tots perquè denota moviment, a més els motius centrats no queden bé estéticament(ho dic perquè també pinto i sempre m'ho diuen. De totes formes ho provaré.

Odel dijo...

Bonita imagen familiar y muy refrescante